Heeft u een compliment, tip of klacht?
Alle medewerkers van Kaakchirurgie Lelystad zetten zich in om u professionele zorg te bieden. Uw medewerking is daarbij zeer waardevol. Als patiënt mag u verwachten dat u de best mogelijke behandeling, zorg en begeleiding ontvangt. Toch blijft zorg altijd mensenwerk, en kunnen dingen soms anders lopen dan gepland of verwacht. Het kan zijn dat er een situatie is waarin iets misging of waarover u ontevreden bent. Het is niet altijd makkelijk om dit te bespreken, maar het is wel belangrijk en nuttig. Ten eerste voor uzelf, omdat er dan serieus met uw klacht(en) kan worden omgegaan. En ook voor de zorgverleners en de kliniek, zodat we de zorg kunnen verbeteren.
Wat is uw mening?
Bent u tevreden of juist niet over hoe het contact en uw bezoek bij ons is verlopen? Wij horen het graag van u. Zo krijgen we inzicht in wat goed gaat en waar we de zorg verbeteren.
Een compliment geven
Geef uw compliment direct aan de medewerker of kliniekmanager waar u tevreden over bent. U kunt het ook doorgeven via dit formulier.
Heeft u een tip?
Door het geven van een tip laat u ons weten waar u niet tevreden over bent. u kunt ook suggesties voor verbetering doen. WE nemen alle tips serieus en behandelen ze intern, waarbij we indien nodig acties ondernemen om de zorg te verbeteren.
Een klacht indienen
Kaakchirurgie Lelystad streeft naar een voortdurende verbetering van onze zorg. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Ondanks alle aandacht en inzet kan het soms anders lopen. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite neemt om ons te informeren over uw bevindingen, zeker als deze negatief van aard zijn. Alleen dan kunnen we samen een oplossing zoeken.
U kunt uw klacht kenbaar maken bij uw behandelaar of de balie. Ook kunt u uw klacht kenbaar maken via dit formulier. Vervolgens bespreken wij uw opmerkingen intern met de verantwoordelijke betrokkenen en nemen wij binnen drie dagen contact met u op.
Wij proberen samen met u een oplossing te vinden. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan is het misschien goed om te weten dat u gebruik kunt maken van de Geschillencommissie en KNMT klachtenregeling waar wij bij zijn aangesloten.
De klachtenregeling van deze beroepsorganisaties voldoen aan de eisen die de WKKGZ aan iedere zorgverlener stelt. Zowel de Geschillencommissie en de KNMT kan bemiddelen of overgaan tot een formele behandeling van uw klacht en een uitspraak doen. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden.
Meer informatie kunt u opvragen bij het KNMT (www.knmt.nl) en bij de Geschillencommissie (www.degeschillencommissie.nl). Voor een persoonlijk advies of informatie kunt u contact opnemen met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP) via 0900-2025012 (€0,90 p.m.).